CasinosBelgie.be

Overzicht van online casino's, speelhallen en slot machines in België

Opgeloste klacht: Circus betaalt € 600 niet uit

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Op 30 september 2017 ontvingen wij een klacht over Circus. De speler in kwestie had op 22 september 2017 uitbetaling van gewonnen prijzengeld aangevraagd. Tot tweemaal toe werden documenten ter authentificatie van het account opgevraagd. Daarna duurde het lang voordat het account geauthentificeerd was en de uitbetaling dus doorgezet werd.

Wij hebben daarop contact opgenomen met Circus op 2 oktober 2017. Op 5 oktober 2017 kregen we bericht van de speler dat Circus de € 600 heeft uitbetaald. Klacht opgelost, maar 13 dagen (waarvan 10 werkdagen) voor een uitbetaling is veel te lang.

We roepen Circus dan ook op om voortvarender te werk te gaan met het doen van uitbetalingen. Dit is helaas niet de eerste klacht die we ontvangen over dit casino.

Circus betaalt € 600 niet uit

De speler had een bedrag van € 600 gewonnen in het online casino van Circus. Dit geld wilde hij uit laten betalen. Hierop vroeg hij een uitbetaling aan. Circus reageerde binnen ‘n dag met het verzoek om documenten op te sturen ter authentificatie van het account. Het authentificeren van een account houdt in dat Circus middels documenten moet vaststellen dat de speler is wie hij zegt te zijn. Daarom moeten spelers een kopie van hun identiteitsbewijs opsturen en een bewijs waaruit het adres blijkt. Dat laatste kan bijvoorbeeld een bewijs van woonst zijn. De speler stuurde op 23 september deze documenten op.

Daarna kreeg de speler op 25 september weer hetzelfde verzoek. Wederom stuurde de speler de documenten op. De dagen daarna bleef de uitbetaling uit en informeerde de speler telkens naar hoe het stond met zijn uitbetaling. Net zoals bij eerdere klachten over Circus, verschuilde de helpdesk zich achter de authenticatie-afdeling.

Omdat het niet de eerste keer is dat we dit meemaken bij Circus, hebben we direct contact opgenomen met Circus. Op 5 oktober 2017 is de € 600 dan toch overgemaakt. In totaal heeft dit 13 kalenderdagen (10 werkdagen) geduurd. Dat is echt te lang. Wat de zaak erger en storender maakt, is de huiding van de helpdesk van Circus.

Heb je ook klachten over een van de legale Belgische online casino’s? Neem dan contact met ons op. Dan kijken we wat we voor je kunnen betekenen.

 

 

Ook interessant om te lezen:

Onderzoek naar bonusreclames van casino’s: m... Er is veel discussie over reclame voor online casino bonussen. Ergens in 2018 komt er een nieuwe kansspelwet. Bonussen worden dan stevig ingeperkt en ...
Belgische online casino’s blijven iDEAL aanb... De Kansspelautoriteit in Nederland kondigde onlangs aan illegale online casino's harder aan te pakken. Online gokken is in Nederland namelijk nog alti...
Legale goksites vrezen illegale goksites De legale goksites in België vrezen de illegale goksites steeds meer. Voor de legale goksites worden strengere regels afgekondigd. Hierdoor vrezen zij...
Gaming1 lanceert eerste landbased multidice-automa... Online kun je er niet omheen. Gaming1 is zonder twijfel de marktleider in België als het gaat om dice games en dice slots. Landbased is dat wel anders...
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Casino's België © 2017: Op deze website vind je informatie, reviews en uitleg van en over in België legale online kansspelen. Wij bieden zelf geen kansspelen aan! CasinosBelgie.be