Klacht: Circus betaalt € 1.400 winst niet uit

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Circus wielerploegCircus is koploper op CasinosBelgië.be. Koploper als het gaat om het casino waar we de meeste klachten over ontvangen. Vandaag was het weer eens zo ver, een speler won € 1.400,00, koos ervoor om binnen 24 uur dit geld af te kunnen halen in een speelhal van Circus, maar wacht nog altijd op het geld.

De helpdesk van Circus houdt zich van de domme. Als reactie op zijn terechte vragen, krijgt de speler ongeïnteresseerde, standaard antwoorden.

Circus heeft ons al diverse malen beterschap beloofd. Telkens komt men deze toezeggingen niet na. De communicatie met Circus verloopt uiterst moeizaam. Ondanks dat Circus beschikt over een geldige vergunning van de Kansspelcommissie, raden we je aan om niet te spelen via Circus.

Circus maakt mooie sier via het sponsoren van voetbalploegen en Mathieu van der Poel (zou hij ook zo lang op zijn centen moeten wachten?), maar laat spelers structureel in de kou staan.

Speler krijgt € 1.400 niet uitbetaald

Het is ’n bekend probleem bij Circus. Circus biedt sportweddenschappen aan, maar kan maar moeilijk accepteren dat spelers ook nog weleens winnen. De speler in kwestie won € 700 en zag zich toen geconfronteerd met een inzetlimiet. Een bekend fenomeen bij Circus: spelers die winst pakken met sportwedden krijgen ’n limiet of worden zelfs helemaal uitgesloten voor het plaatsen van weddenschappen.

Uiteindelijk wist de speler toch € 1.400 bij elkaar te spelen. Hij koos ervoor om dit uit te laten betalen in een speelhal of casino van Circus. Je mag dan als speler zelf kiezen waar je je geld op kunt halen. Circus zelf meldt dat dit binnen 24 uur geregeld is, waarna je het geld af kunt halen in een van de Circus speelhallen. Bijvoorbeeld Circus in Grobbendonk of Circus in Aarschot.

Helaas. De speler kon na ’n week zijn geld nog niet af komen halen. Circus moest immers eerst nog de transactie goedkeuren. Dat zou binnen 24 uur gebeuren, maar duurt inmiddels al ’n week. Als de speler navraag doet bij de helpdesk, krijgt hij antwoorden als “We weten niet wanneer uw transactie zal goedgekeurd worden”. De “uitsmijter” was toch wel “Nog even geduld”.

In plaats van klanten te helpen lijkt de Circus helpdesk eerder de bedoeling te hebben om klanten te frustreren en te provoceren.

We hebben de speler aangeraden de Kansspelcommissie in te schakelen. Het is belangrijk dat klachten ook daar worden gemeld.

Wil je online gokken? Doe dat dan via ’n legaal casino, maar best niet via Circus. We hebben een aantal geschikte alternatieven voor je in een overzicht gezet:

 

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Leave a Comment