Klacht over Golden Palace: accountsaldo geblokkeerd i.v.m. EPIS lijst

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

We ontvingen ’n klacht van een bezoeker over Golden Palace, een van de legale goksites in ons land. Het gaat hier om ’n probleem dat we al vaker hebben aangekaart. Namelijk het probleem van uitbetalingen aan spelers met geblokkeerde accounts omdat ze in EPIS staan vermeld.

De speler heeft zichzelf in het Excluded Persons Information System laten zetten, omdat hij kampte met gokproblemen. Hij wil niet meer gokken. Jezelf in EPIS laten zetten is dan ’n verstandige stap.

Probleem is echter dat er nog € 970 stond in zijn account bij Golden Palace. Golden Palace heeft (terecht) zijn account geblokkeerd, maar de € 970 ontvangt hij ook niet.

Status: Golden Palace geeft aan dat dit inmiddels is opgelost. 

Wat is er precies gebeurd?

De speler die ons mailde gokt al ’n tijdje. Onder meer via Golden Palace. Hij gokte voor het plezier en als tijdverdrijf. Na verloop van tijd constateerde hij dat hij niet meer gokte voor het plezier, maar dat het een verslaving werd. De speler heeft zich daarom laten vermelden in het Excluded Persons Information System (EPIS). Dat is verstandig, want vermelding in dit systeem zorgt ervoor dat je niet langer binnen kunt in fysieke casino’s en niet langer online kunt gokken bij de legale Belgische casino’s.

Golden Palace blokkeerde dan ook het account van deze speler. Dat is op zich terecht, want de regels schrijven voor dat ’n speler die in EPIS staat vermeld, geen toegang meer mag krijgen.

Er staat nog wel € 970,00 in het account van de speler. De speler kan echter geen uitbetaling aanvragen, omdat zijn account is geblokkeerd. Hierop heeft de speler telefonisch contact opgenomen met Golden Palace. Die verwijzen hem door naar de helpdesk van het online casino. Daar heeft hij meerdere e-mailberichten naar toe gestuurd, maar geen reactie ontvangen.

Het standpunt van CasinosBelgië is dat Golden Palace dit bedrag uit eigen beweging terug moet storten aan de speler in kwestie.

 

 

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

One Response to “Klacht over Golden Palace: accountsaldo geblokkeerd i.v.m. EPIS lijst”

  1. dat zullen ze dan wel schoon in hun eigen zak houden die stelletje bedrieger’s puur bedrog die site gewoon niet op spelen 0% winstkansen % 100 procent verlies

    ze nemen zo snel je geld weg door niks van winstkansen uit te betalen dat je voor het weet een verlies hebt dat je graag terug wilt en zo houden ze je aan het lijntje deze online site van goldenpalace is het ergste van winst ervaringen in heel men gok verleden !.

    hoop dat ze snel ook mooi en langdurig verlies draaien zoals ze al de mensen aandoen die bij hun komen spelen
    stelletje hypo’s

Leave a Comment