CasinosBelgie.be

Overzicht van online casino's, speelhallen en slot machines in België

Klacht over Panaché: geld van bankrekening, maar niet bijgeschreven in account

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

We ontvingen van ’n speler een klacht over de online speelhal Panaché. De speler had een bedrag van € 20 gestort om te spelen, maar Panachedit geld is niet bijgeschreven in het account bij Panaché, Wel is het geld al afgeschreven van de bankrekening.

Panaché draait op het platform van Gaming1. Dit platform heeft vaker problemen met vertraagde bijschrijvingen. Wat niet helpt is dat de helpdesk, die ook loopt via Gaming1, niet adequaat reageert. Het probleem wordt volledig bij de speler neergelegd.

We hebben de speler geadviseerd om contact op te nemen met de Kansspelcommissie.

€ 40 gestort, slechts € 20 bijgeschreven in het account

De speler heeft twee keer € 20 gestort bij Panache. Dit gebeurde op 25 mei 2018, toch alweer bijna twee maanden geleden. Er is echter slechts € 20 van de € 40 bijgeschreven in het account van de speler. De andere € 20 is niet bijgeschreven in het account, maar is wel afgeschreven van de bankrekening van de speler.

De speler heeft contact opgenomen met de helpdesk van Panaché, maar helaas zonder resultaat.

Probleem speelt vaker bij Gaming1 speelhallen

Panaché is wat we noemen een Gaming1 speelhal. De website draait namelijk op het platform van Gaming1. Zowel de techniek als de klantenservice wordt verzorgd door Gaming1. Panaché stelt enkel de naam ter beschikking en verzorgt de marketing van de website.

Helaas ondervinden we vaker soortgelijke problemen bij speelhallen die draaien op het Gaming1 platform. We krijgen meer klachten over stortingen die wel worden afgeschreven van de bankrekening, maar niet worden bijgeschreven in het spelersaccount.

Ondanks dat spelers aan kunnen tonen dat het bedrag is afgeschreven, legt Gaming1 het probleem neer bij de speler. Zolang Gaming1 het bedrag niet heeft gevonden in de eigen administratie, krijgt de speler het geld namelijk niet bijgeschreven in het spelersaccount. Dat is de omgekeerde wereld. Als duidelijk is dat een speler geld heeft gestort, moet dit geld bijgeschreven worden in het spelersaccount. Vervolgens kan Gaming1 dan zelf in de eigen administratie de bijschrijving zoeken. De speler zou hier geen hinder van moeten ondervinden.

We hebben de speler aangeraden dit te bespreken met de Kansspelcommissie.

 

Ook interessant om te lezen:

Speler wacht al drie weken op Carousel uitbetaling... We hebben een klacht ontvangen van een bezoeker van onze website over Carousel. De speler won eind februari een bedrag van € 5.000 in de online speelh...
Casino’s in Antwerpen: hoe, wat en waar? Bart de Wever wenst het vurig, maar vooralsnog beschikt Antwerpen niet over een officieel casino. Wel heeft Antwerpen 9 verschillende speelhallen. Dez...
Klacht: Golden Vegas betaalt € 8.100 niet uit De laatste tijd ontvangen we weer meer klachten. Vaak over illegale casino's, maar helaas ook vaak over een aantal legale goksites. Vooral de websites...
Casino Belgium klacht: winst van € 425 niet uitbet... We ontvingen een klacht van 'n speler over het niet uitbetalen van winst. Het gaat over de online speelhal Casino Belgium. Een winst van € 425 is niet...
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Casino's België © 2017: Op deze website vind je informatie, reviews en uitleg van en over in België legale online kansspelen. Wij bieden zelf geen kansspelen aan!