Klachten over een online casino? Laat het ons weten

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

CasinosBelgië.be helpt graag bij het oplossen van klachten van spelers over casino’s. Helaas komt het voor: spelers die klagen over een online casino. Soms komen spelers er met het casino online ook niet uit. Wat doe je dan? Je kunt natuurlijk naar de burgerlijke rechtbank stappen, maar dat is wel een hele forse en vaak kostbare stap.

Daarom bieden we nu een mooie tussenoplossing. Wij bemiddelden in geval van klachten over een online casino. Krijg je je eerlijk gewonnen geld niet? Is je account onterecht geblokkeerd? Of reageert de helpdesk niet meer? Laat het ons weten. We nemen dan contact op met het casino en proberen tot een oplossing te komen.

Indienen van een online casino klacht

We nemen elke serieuze klacht over een online casino of online speelhal in behandeling. Wel gelden er natuurlijk een aantal regels om de klachtafhandeling zo soepel mogelijk te laten verlopen en de kans op het oplossen van de klacht zo groot mogelijk te maken.

Omschrijf de klacht duidelijk en concreet

Je helpt ons enorm met een duidelijk omschreven klacht. Op die manier weten we direct wat er aan de hand is en kunnen we gericht contact opnemen met het online casino. Zet in je klacht in ieder geval de volgende gegevens:

  • De basisgegevens: het casino waar de klacht over gaat, de naam van je spelersaccount en het e-mailadres waarmee je bent geregistreerd bij het casino waar je over klaagt.
  • Een uitleg wat er precies is gebeurd. Het liefst kort en bondig, maar ook volledig.

Om de klacht te kunnen bespreken met het casino, moeten we weten wat er precies is gebeurd. Probeer de uitleg van de klacht wel te beperken tot wat relevant is. Een hele speelhistorie die teruggaat tot jaren geleden is niet nodig bijvoorbeeld.

Ook kunnen we niets met klachten die niet concreet zijn. Dat je bijvoorbeeld bij 100 keer spelen op een dice game, maar één keer de bonus pakt, kan gebeuren en is inherent aan een kansspel. Ook met de mededeling dat “het allemaal casino oplichters zijn” kunnen we niets.

Wees realistisch

Echt waar. We krijgen soms klachten binnen van spelers die klagen dat ze een uitbetaling nog niet hebben ontvangen. Bij navraag blijkt dan dat de betaling een dag eerder of zelfs eerder die dag is aangevraagd. Zo rap gaat het helaas allemaal niet.

We gaan er ook wel vanuit dat je eerst zelf enige moeite hebt gedaan om eruit te komen met het casino. Duurt het dan toch nog te lang? Of kom je er niet uit met het online casino? Neem dan gerust contact op, dan bekijken we of we de klacht voor je op kunnen lossen.

Spelers die van goede wil zijn

Natuurlijk gaan we er ook vanuit dat je zelf van goede wil bent geweest ten opzichte van het casino. Elk online casino en elke online speelhal heeft een document met algemene voorwaarden en spelregels. We adviseren iedereen om dit document voor het registreren van een spelersaccount goed door te nemen.

Aan deze regels dien je je te houden. Veel klachten over het niet uitbetalen van prijzengeld komen voort uit het registreren van dubbele accounts of het registreren van accounts onder valse namen. In zo’n geval kunnen we niets voor je doen.

Klachten over illegale casino’s

Het komt ook voor dat spelers klachten hebben over illegale casino’s. We nemen deze klachten ook in behandeling. Je dient je er echter wel van bewust te zijn dat deze casino’s in België opereren zonder vergunning. Er is vaak geen enkel toezicht op deze goksites.

De Kansspelwet verbiedt ook de deelname aan illegale kansspelen. Elk kansspel zonder vergunning van de Kansspelcommissie is illegaal. Natuurlijk behandelen we ook deze klachten serieus en vertrouwelijk. Wel willen we je in overweging mee laten nemen dat je best speelt bij een legaal online casino.

klacht over een casino? neem contact op !

 

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

3 Responses to “Klachten over een online casino? Laat het ons weten”

  1. Beste ,

    Bij deze had ik graag een klacht willen indienen ivm de casino site Blitz die een erkende belgische online speelplatform is

    Ik heb dus mijnn kans gewaagd voor een inleg van 10€ hierbij heb ik 240€ winst gemaakt die ik wou laten uitbetalen. Nu het geld (10€) van uw rekeing betalen was geen probleem, die kreeg ik dus direct op mijn saldo maar natuurlijk het afhalen is dus precies een groot probleem voor hun dan toch. sedert ik de afbetaling wou doen kreeg ik de melding dat mijn account niet geauthentificieerd moest worden voordat ik mijn geld zou krijgen, ik heb hiervoor reeds meerdere malen mijn ID (een officieel document van de politie van kwijtraking ID doorgestuurd) , mijn CM vignet , mijn rijbewijs doorgestuurd zonder enig succes, ik moet reeds zelf contact (reeds iedere dag seders 14 dagen) opnemen om te vragen wazrom dit nog steeds niet is uitbetaald, ik krijg gedurig een antwoord van ja het document is niet officieel of het officieel doculent staat niet volledig op de foto ofzoals vanadaag de foto is te klein terwijl deze hetzelfde is als op mijn rijbewijs etc. Het begint dus erop te lijken dat deze site mij gewoon niet wil uitbetalen ook omdat ik zei van dat dit de laaste keer is dat ik op deze site mijn kans gewaagd heb. Ik vraag mij nu af of ik via de ombudsdienst het nodige kan doen om deze terug te vorderen?

    Ik hoop dan ook dat jullie mij kunnen helpen om het nodige te doen dat ik mijn geld kan innen.

    Ik heb verschillende emails staat van reacties op mijn vragen.

  2. Wel eerst en vooral het is een leuke spel maar er komen te veel kleine probleempje die telkens op gelost worden maar nu is er wel een andere probleem en dat is ik heb op 14.06.2019 bij bravoloto 5 juiste cijfers plus één sterrenbeeld en ik zou dus 500euro’s gewonnen hebben maar er is niks van gekomen ik heb al een paar keren een mail gestuurd met de vraag wat er aan de hand is en waarom krijg ik mijn gewone geld niet. Ik zou graag via jullie willen te weten komen wat er eigenlijk gaande is.
    Zouden jullie dat even willen uit zoeken en mijn dan ook in het Nederlands een antwoord kunnen geven op mijn vraag en ook eventueel zeggen wat ik er tegen kan doen.
    Bij deze wens ik jullie nog een fijne avond verder.
    Met de meeste vriendelijke groeten van wegens Patrick m.

  3. @Patrick:

    Bravoloto beschikt niet over een vergunning in België en is dus illegaal. Heb het eens bekeken en wat informatie opgezocht, maar het lijkt mij geen betrouwbare “loterij”, maar meer een reclamevehikel en een manier om mensen aankopen te laten doen via hun app.

    Overigens bent u ook in overtreding als u gokt via illegale websites. Daar staan serieuze boetes op.

Leave a Comment