Klachten over een online casino? Laat het ons weten

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

CasinosBelgië.be helpt graag bij het oplossen van klachten van spelers over casino’s. Helaas komt het voor: spelers die klagen over een online casino. Soms komen spelers er met het casino online ook niet uit. Wat doe je dan? Je kunt natuurlijk naar de burgerlijke rechtbank stappen, maar dat is wel een hele forse en vaak kostbare stap.

Daarom bieden we nu een mooie tussenoplossing. Wij bemiddelden in geval van klachten over een online casino. Krijg je je eerlijk gewonnen geld niet? Is je account onterecht geblokkeerd? Of reageert de helpdesk niet meer? Laat het ons weten. We nemen dan contact op met het casino en proberen tot een oplossing te komen.

Indienen van een online casino klacht

We nemen elke serieuze klacht over een online casino of online speelhal in behandeling. Wel gelden er natuurlijk een aantal regels om de klachtafhandeling zo soepel mogelijk te laten verlopen en de kans op het oplossen van de klacht zo groot mogelijk te maken.

Omschrijf de klacht duidelijk en concreet

Je helpt ons enorm met een duidelijk omschreven klacht. Op die manier weten we direct wat er aan de hand is en kunnen we gericht contact opnemen met het online casino. Zet in je klacht in ieder geval de volgende gegevens:

  • De basisgegevens: het casino waar de klacht over gaat, de naam van je spelersaccount en het e-mailadres waarmee je bent geregistreerd bij het casino waar je over klaagt.
  • Een uitleg wat er precies is gebeurd. Het liefst kort en bondig, maar ook volledig.

Om de klacht te kunnen bespreken met het casino, moeten we weten wat er precies is gebeurd. Probeer de uitleg van de klacht wel te beperken tot wat relevant is. Een hele speelhistorie die teruggaat tot jaren geleden is niet nodig bijvoorbeeld.

Ook kunnen we niets met klachten die niet concreet zijn. Dat je bijvoorbeeld bij 100 keer spelen op een dice game, maar één keer de bonus pakt, kan gebeuren en is inherent aan een kansspel. Ook met de mededeling dat “het allemaal casino oplichters zijn” kunnen we niets.

Wees realistisch

Echt waar. We krijgen soms klachten binnen van spelers die klagen dat ze een uitbetaling nog niet hebben ontvangen. Bij navraag blijkt dan dat de betaling een dag eerder of zelfs eerder die dag is aangevraagd. Zo rap gaat het helaas allemaal niet.

We gaan er ook wel vanuit dat je eerst zelf enige moeite hebt gedaan om eruit te komen met het casino. Duurt het dan toch nog te lang? Of kom je er niet uit met het online casino? Neem dan gerust contact op, dan bekijken we of we de klacht voor je op kunnen lossen.

Spelers die van goede wil zijn

Natuurlijk gaan we er ook vanuit dat je zelf van goede wil bent geweest ten opzichte van het casino. Elk online casino en elke online speelhal heeft een document met algemene voorwaarden en spelregels. We adviseren iedereen om dit document voor het registreren van een spelersaccount goed door te nemen.

Aan deze regels dien je je te houden. Veel klachten over het niet uitbetalen van prijzengeld komen voort uit het registreren van dubbele accounts of het registreren van accounts onder valse namen. In zo’n geval kunnen we niets voor je doen.

Klachten over illegale casino’s

Het komt ook voor dat spelers klachten hebben over illegale casino’s. We nemen deze klachten ook in behandeling. Je dient je er echter wel van bewust te zijn dat deze casino’s in België opereren zonder vergunning. Er is vaak geen enkel toezicht op deze goksites.

De Kansspelwet verbiedt ook de deelname aan illegale kansspelen. Elk kansspel zonder vergunning van de Kansspelcommissie is illegaal. Natuurlijk behandelen we ook deze klachten serieus en vertrouwelijk. Wel willen we je in overweging mee laten nemen dat je best speelt bij een legaal online casino.

klacht over een casino? neem contact op !

 

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

11 Responses to “Klachten over een online casino? Laat het ons weten”

  1. Beste ,

    Bij deze had ik graag een klacht willen indienen ivm de casino site Blitz die een erkende belgische online speelplatform is

    Ik heb dus mijnn kans gewaagd voor een inleg van 10€ hierbij heb ik 240€ winst gemaakt die ik wou laten uitbetalen. Nu het geld (10€) van uw rekeing betalen was geen probleem, die kreeg ik dus direct op mijn saldo maar natuurlijk het afhalen is dus precies een groot probleem voor hun dan toch. sedert ik de afbetaling wou doen kreeg ik de melding dat mijn account niet geauthentificieerd moest worden voordat ik mijn geld zou krijgen, ik heb hiervoor reeds meerdere malen mijn ID (een officieel document van de politie van kwijtraking ID doorgestuurd) , mijn CM vignet , mijn rijbewijs doorgestuurd zonder enig succes, ik moet reeds zelf contact (reeds iedere dag seders 14 dagen) opnemen om te vragen wazrom dit nog steeds niet is uitbetaald, ik krijg gedurig een antwoord van ja het document is niet officieel of het officieel doculent staat niet volledig op de foto ofzoals vanadaag de foto is te klein terwijl deze hetzelfde is als op mijn rijbewijs etc. Het begint dus erop te lijken dat deze site mij gewoon niet wil uitbetalen ook omdat ik zei van dat dit de laaste keer is dat ik op deze site mijn kans gewaagd heb. Ik vraag mij nu af of ik via de ombudsdienst het nodige kan doen om deze terug te vorderen?

    Ik hoop dan ook dat jullie mij kunnen helpen om het nodige te doen dat ik mijn geld kan innen.

    Ik heb verschillende emails staat van reacties op mijn vragen.

  2. Wel eerst en vooral het is een leuke spel maar er komen te veel kleine probleempje die telkens op gelost worden maar nu is er wel een andere probleem en dat is ik heb op 14.06.2019 bij bravoloto 5 juiste cijfers plus één sterrenbeeld en ik zou dus 500euro’s gewonnen hebben maar er is niks van gekomen ik heb al een paar keren een mail gestuurd met de vraag wat er aan de hand is en waarom krijg ik mijn gewone geld niet. Ik zou graag via jullie willen te weten komen wat er eigenlijk gaande is.
    Zouden jullie dat even willen uit zoeken en mijn dan ook in het Nederlands een antwoord kunnen geven op mijn vraag en ook eventueel zeggen wat ik er tegen kan doen.
    Bij deze wens ik jullie nog een fijne avond verder.
    Met de meeste vriendelijke groeten van wegens Patrick m.

  3. @Patrick:

    Bravoloto beschikt niet over een vergunning in België en is dus illegaal. Heb het eens bekeken en wat informatie opgezocht, maar het lijkt mij geen betrouwbare “loterij”, maar meer een reclamevehikel en een manier om mensen aankopen te laten doen via hun app.

    Overigens bent u ook in overtreding als u gokt via illegale websites. Daar staan serieuze boetes op.

  4. Geachte,

    Gelieve me te verontschuldigen om dit misschien niet bondig te kunnen houden. Dit omwille van een enorme behoefte om de ernst van deze zaak te duiden.

    Ik ben een zware gokker, meestal en uit noodzaak natuurlijk met periodes. Duizenden euro’s verliezen op een dag, 100000(!) euro rondspelen op een dag,… het gaat soms heel hard. Ben er niet fier op maar het is zo.
    Spelen doe ik op verschillende sites, maar telkens op dezelfde 1 of 2 roulette tafels!
    Eniel bij Napoleon Games gokte ik vier keer na elkaar 900 euro op zwart. Vier keer na elkaar viel ook zwart! En 4 keer na elkaar kwam er op het scherm
    “Technische storing. Inzet geweigerd ”
    Dit telkens pas nadat het balletje al op zwart was gevallen natuurlijk! 4 keer na elkaar!!!
    Gek als ik ben gok ik een vijfde keer 900 euro op zwart, maar dit keer valt rood en poef….
    Plots is mijn geld wel weg! Ik werd furieus!!! De daaropvolgende uren was een marteling om dit aan de live chat uitgelegd te krijgen! Telkens ik mijn uitleg deed, antwoordde de ´livechat´ met “Hello” of “what number are you referring to”
    Ik kreeg het echt niet uitgelegd of ze wilden het gewoon niet snappen!
    Maar goed… dit was de live chat van ´Lightning Roulette´ en ik heb me dan volledig gedistancieerd van Napoleon Games omdat ik op geen enkele andere site ooit problemen kende bij het spelen op deze tafel. De ´technische storingen´ bleken zich enkel voor te doen bij Napoleon Games.
    Maar tja… gedistancieerd wil zeggen een hele tijd weggebleven van deze site…

    De reden van mijn schrijven, is dat ik dus na enorm lange tijd terug op Napoleon Games eens 1 keertje gespeeld heb…. en warempel….
    Het”technische storing. Inzet geweigerd” virus had weer zijn superverspreider ontmoet.
    Tweemaal zelfs !!!!
    Als gokker droom je…. maar je weet dat de kans klein is. En als het dan toch eens eindelijk zwaar meezit…. en dan gebeurt dit weer ?!?!?!?!
    Maar goed ditmaal was het duidelijk en de live chat van Lightning Roulette gaf dit ook toe dat er iets mis was en gaf me dus ook voor deze 2 onderzoeken elks een ID nummer. Geen probleem, normaliter tussen 2 à 3 werkdagen is het opgelost.

    Na geen gehoor meer te krijgen, stuurde ik een mailtje met de vraag of er al iets uit de bus was gekomen. Ik krijg een rare mail terug met de uitleg dat er bijkomend onderzoek van de achterliggende diensten nodig is. Ik voelde de bui al hangen.
    Nog zeker 5 mails gestuurd om me zo spoedig mogelijk iets te laten weten….. nooit geen antwoord meer gekregen. Dit is 3 weken geleden.

    Ik ben enorm zwaar teleurgesteld, maar zal me dwingen om tot het uiterste te gaan. Het heeft me trouwens toch al zoveel geld gekost. Maar deze site is dan ook een schande voor de gokwereld als dit zomaar kan gebeuren. Ik gooi er al die jaaaren zoveel geld tegenaan, als het dan een keertje lukt, vind ik dat een gekende zogenaamde veilige site als Napoleon Games dan ook maar eens hun deel van de gokverantwoordelijkheid dient na te komen. Anders is de hele opvatting van ´gokken´ slechts één grote klucht. Mijn geduld is nu echt op.

    Site : Napoleon Games

    Email : kiandon.cvg@gmail.com

    Gebruikersnaam : Kianne

  5. Op circus krijg je vipm en die doen totaal niks voor jou verlies er van april tot dec over de 40000e zonder iets te winn dan heb je zo een vipm die doet niks enkel zeggen dat je moet meer verspelen .. en als je vraagt kan je het eens bekken dan zeggen ik geef je niks geen coins , dan sturen je berichten. Je lievelingspel wacht op jou voelt zich eenzaam om je weer aan te zetten tot spelen !!! Volledig tegen de wet !! Wat denk je dan als je speelt dat je iets wint totaal niks !!!!!! Circus totaal een ramp !!!!!!!!! Op zo een bedrag niks gewonn speel altijd slots

  6. ik heb op 26/07/2022 een account gemaakt op bwin online casino en ik heb een tijdje gespeld aan het online casino ik heb winst gemaakt en naa het winst vraagt zij mijn documenten om account te verifiëren ik heb documenten door gestuurd en word mij account gesloten ik heb gebeld naar de casino om mijn gewonnen saldo terug te betalen op mijn rekening maar zij betalen alleen mijn storting geld geen gewonnen geld

  7. Geachte, na het versturen van mijn identificatie kreeg ik een mail van 333 dat mijn account tijdelijk is opgeschort en de vraag om een foto van de betalingsbankkaart en foto van de bankkaart waarop ik wou laten uitbetalen. Betalingskaart was van mijn man (aangezien we samen wat spelen) en uitbetaling is op mijn rekening = naam van de account. Ik vraag al even achter uitleg maar krijg geen gehoor meer bij casino 333. graag jullie hulp!

  8. Hallo ik had een probleem met circus.be op starliner op 19/91 om 22 h heb screenshot van toen waar ook tijdstip opstaat had 240 stars bij 199 verdwijnt alles en pas enkele werkdag geleden heb ik ze terug gekregen waarna ze weer verdwijnen na nog weer mailen krijg ik ze terug aan een andere stake dan dat ik aan het spelen was krijg aan 0.10 terwijl ik 3 euro speelde daar is hoogste dat je kan winne 375 en bij stake 0.10 is het 12. 50 cent. Heb ze veel proberen te mailen heb alles opgeslagen kan alles door sturen naar Julie nu is alles weg ook die van 0.10 cent en circus casino antwoord niet meer op mijn mails alleen met we kunnen niks doen daar lijkt het op met andere woorden ben ik bestolen ik had nog 41 stars waar ik 41x 375 kon winnen en niet 41 keer 12. 50. Kan u mij aub iets laten weten heb veel geld verloren en moet nu altijd geld storten om weer te kunnen spelen dan werkt die bonus niet en speel ik een andere spel ik ben een gokker als er geld opstaat speel ik het op door hun ben ik meer gaan gokken en naar casino gegaan is dat een manier om Mensen aam het gokken te brengen want dad van 19/01 in een casino heb ik dit nog nooit niet meegemaakt allen op circus.be starliner

  9. Dit heb ik gestuurd naar bingoal en gaming 1.
    25000 euro stelen en niets????????????????
    Wat voor ziekelijk vuil smerig krapuul zijn jullie.
    VUILE OPLICHTERS en DIEVEN zijn jullie.
    EEn volledig jaarloon van mijn pensioen heb jij gestolen vuile smeerlap.
    Honderdduizenden spins zonder totaal iets?????????? geen bonus, geen mystery, geen 9 dezelfde, geen deftige pot maar wel steel jij iedere keer MIJN geld fucking uitschot dat je bent.
    EEN vuil krapuul ben JIJ om mensen op deze manier te bestelen, 462 keer 2 symbolen voor je 1 keer de bonus krijgt? ONMOGELIJK zonder dat JIJ de spellen hebt afgesteld OPLICHTER.
    Ik dien klacht in tegen u DIEF wegens oplichting en diefstal.
    FUCK you en VAL DOOD SMERIGE LAFAARD die JIJ bent en maak maar dat ik je nooit tegenkom KRAPUUL.

Leave a Comment